Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 4, παρ. 10 του Ν.2251/1994 όπως αυτός τροποποιήθηκε και ισχύει, σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας. Σε περίπτωση επιστροφής, τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί, ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους. Τα προϊόντα θα πρέπει να συνοδεύονται από την αντίστοιχη απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο πώλησης.
Αλλαγή παραγγελίας γίνεται μόνο μετά από τηλεφωνική επικοινωνία και μόνο αν η παραγγελία βρίσκεται ακόμα στην αποθήκη του καταστήματος πριν την αποστολή.
Μετά την παραλαβή των προϊόντων από το κατάστημά μας και το σχετικό έλεγχό τους, δίνεται η επιλογή της επιστροφής των χρημάτων ή της αλλαγής της παραγγελίας με άλλα προϊόντα αντίστοιχης αξίας.
Η διαδικασία επιστροφής προϊόντων, αν το δέμα παραλαμβάνεται μέσω κούριερ, είναι η εξής:
- Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα κατάλληλο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
- Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας.
- Εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή, είτε σας επιστρέφονται τα χρήματα είτε μπορείτε να αλλαξτε το προιον σας με αλλα προιοντα αντιστοιχης αξιας.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής της αρχικής παραγγελίας και αποστολής της νέας εφόσον επιλέξετε αλλαγή των προϊόντων, επιβαρύνουν τον πελάτη.